یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 17:56

کد خبر 661814

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 13:32:05


عارف رستمی: این هفته سه امتیاز مال ماست!


ورزش 3/عارف رستمی از عدم برگزاری مسابقات خیبر خرم‌آباد با سیستم کمک داور ویدئویی گلایه کرد.
عارف رستمی یکی از مهره‌های تاثیرگذار خیبر خرم‌آباد در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بود و دو پاس گل داد و یک پنالتی هم برای تیمش گرفت اما پس از گذشت پنج هفته از مسابقات لیگ برتر مصدوم شد تا در دو بازی اخیر تیمش حضور نداشته باشد.
او که حالا به تمرینات خیبر بازگشته و در دیدار دوستانه اخیر تیمش نیز موفق به گلزنی شده است، در خصوص مصدومیت خود به خبرنگار گفت: من در بازی با تراکتور از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شدم و دو هفته نتوانستیم در کنار تیم باشم اما با کمک کادر پزشکی به شرایط خوب برگشتم و انشاالله از این هفته در خدمت تیم خواهم بود.
وی در خصوص بازی با چادرملو عنوان کرد: ما از روز سه‌شنبه دوباره تمرینات‌مان را زیر نظر کادر فنی شروع کردیم. کادر فنی جدید و در راس آن آقای مارکو با جدیت برنامه‌های تیم را جلو می‌برند و ما هم سعی می‌کنیم به بهترین شکل برنامه‌های این مربی را در زمین پیاده کنیم.
رستمی ادامه داد: برای بازی با چادرملو برنامه خاصی داریم و سعی می‌کنیم در این مسابقه به بهترین شکل عمل کنیم و از این بازی 3 امتیاز لازم را کسب کنیم. تیم ما در هفته‌های اخیر بدشانسی آورده و متاسفانه در شرایطی که می‌توانستیم برنده باشیم، از کسب 3 امتیاز برخی بازی‌ها عقب ماندیم اما انشاالله سعی می‌کنیم از این بازی دست پر از زمین خارج شویم.
مهاجم خیبر در خصوص اینکه در برخی مسابقات از سیستم VAR استفاده می‌شود ولی در برخی بازی‌ها این اتفاق رخ نمی‌دهد گفت: بله، متاسفانه این اتفاق رخ داده است و تیم‌هایی مثل خیبر از این سیستم محروم هستند. من فقط امیدوار هستم همه تیم‌ها بتوانند از این سیستم استفاده کنند چون هر باشگاهی هدف‌گذاری دارد و برای آن برنامه‌ریزی می‌کند و نباید اینگونه باشد که این سیستم فقط برای چند تیم استفاده شود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط