یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 17:55

کد خبر 661816

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 15:51:00


آغاز نام‌نویسی غیرحضوری دانشجویان در دانشگاه هرمزگان


صدا و سیما/ نام نویسی غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید دانشگاه هرمزگان از دیشب آغاز شده است.

مصطفی ظهیری نیا، رئیس دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: این دانشجویان برای نام نویسی می‌توانند به نشانی اینترنتی مراجعه کنند.
ظهیری نیا افزود: نام نویسی حضوری دانشجویان هم از دوشنبه ۲۳ مهر، بر اساس حروف الفبا آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.
وی گفت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۴۸۳ تن در رشته‌های مختلف کارشناسی دانشگاه هرمزگان پذیرفته شده اند که از این شمار ۶۴ درصد خانم و بقیه مرد هستند.
رئیس دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه کلاس دانشجویان جدید از شنبه ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود، افزود: با توجه به نیاز استان، در سال تحصیلی جدید ۹ رشته، شامل یک رشته کاردانی، چهار کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد به دانشگاه هرمزگان افزوده شد.
ظهیری نیا گفت: این رشته‌های جدید کاردانیِ تکنولوژی آبیاری، کارشناسیِ زیست فناوری - اقتصاد- مهندسی علم مواد و علوم و مهندسی صنایع غذایی، و کارشناسیِ ارشدِ مهندسی برق گرایش سیستم قدرت - علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش ابتدایی - برنامه ریزی درسی و هیدروانفورماتیک است.
حمیده خادمی، کارشناس آموزش دانشگاه هرمزگان نیز بیان کرد: دانشجویان برای نام نویسی باید مدارک کپی شناسنامه و کارت ملی، عکس، گواهی موقت متوسطه، ریز نمرات، فرم ۶۰۲ و برای پسر‌ها مدارک مربوط با نظام وظیفه به همراه داشته باشند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط