یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 17:55

کد خبر 661821

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 13:36:19


بیفوما: به پیشنهاد بازیکن پرسپولیس به ایران آمدم!


ورزش 3/زننده برترین گل ماه فوتبال ایران از پیامدهای گلزنی به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران می‌گوید.
بدون تردید تیوی بیفوما، بازیکن اهل کنگو استقلال خوزستان، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فعلی این تیم بوده است. بیفوما که با شلیک مهارنشدنی در دیدار هفته سوم مقابل استقلال، زننده گل ماه فوتبال ایران شد؛ با همان گل شاگردان جواد نکونام را به سمت بحران زودهنگام هدایت کرد و حالا در همین خصوص به گفت‌وگو با ما نشسته است. گفت‌وگو با تیوی بیفوما را در ادامه خواهید خواند:
تیوی درمورد آن گل و واکنش‌های بعد از آن بگو.
برای به ثمر رساندن آن گل بسیار خوشحالم چراکه در اولین دقایق حضورم در لیگ ایران و بازی مقابل دوستانم یعنی کاکوتا و اندونگ به ثمر رسید. بنابراین چه چیزی می‌تواند از این جذاب‌تر باشد؟ فکر می‌کنم این فرصتی بود تا به هم‌تیمی هایم بگویم که به من شانس شوت‌زنی بدهند. وقتی دروازه‌بان استقلال را دیدم که کجا ایستاده است؛ در ذهنم تجسم کردم که شوت را باید به کجا بزنم و خوشبختانه گل شد.
بعد از آن گل، پیام خاصی هم از سوی مردم دریافت کردی؟
بله مسیج‌های بسیار زیادی دریافت کردم اما برای من جالب است که تا همین امروز وقتی در خیایان‌ها قدم می‌زنم؛ مردم آن گل را به یاد دارند و در مورد آن با من صحبت می‌کنند! انگار که فقط دو تیم در لیگ ایران وجود دارند، استقلال و پرسپولیس!
پس از طرف هواداران پرسپولیس هم پیغام‌های زیادی گرفتی.
بله قطعا، فکر می‌کنم چون این دو تیم رقیب یکدیگر هستند.
اصلا چه چیزی باعث شد که به ایران بیایی؟ بازیکن ایرانی هست که پیش از آمدنت به ایران بشناسی؟
عشق به فوتبال من را به ایران کشاند. خیلی دوست دارم در مسابقات آسیایی هم بازی کنم و این هم یکی از دلایل حضورم در ایران است. بله مرتضی از پرسپولیس را می‌شناسم و پیش از آمدن به ایران با او مشورت کردم.
به جز تیم خودت، به تیم دیگری در ایران علاقه‌مند شدی؟
هنوز مقابل تمام تیم‌ها بازی نکردم و آن‌ها را نمی‌شناسم اما صادقانه می‌گویم که تمام تمرکزم روی تیم خودم است.
فکر می‌کنی تا چه زمانی در فوتبال ایران بمانی؟
به خیلی چیزها بستگی دارد اما الان قرارداد دو ساله دارم و در نهایت شرایط زندگی شخصی من مشخص خواهد کرد که تا چند سال اینجا باشم. خانواده‌ام نیز در این مسیر همواره از من حمایت کردند و می‌دانم که بعد از این هم همین خواهد بود.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط