یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 17:54

کد خبر 661842

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 13:50:06


جباری: قرار بر اخراج نکونام بود چرا فصل را با او شروع کردند؟


تسنیم/ کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال از مدیران این باشگاه بابت وضعیت بلاتکلیفی آبی‌پوشان انتقاد کرد.
علی جباری، درباره اینکه هنوز سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب نشده و این موضوع ناراحتی هواداران را به دنبال داشته است، گفت: هواداران استقلال حق دارند ناراحت وضعیت تیم‌شان باشند. ما هم به مانند هواداران نگران و ناراحت هستیم. آقایان درگیری‌ها و مسائل اخیر در منطقه را بهانه کرده‌اند، اما مشکلات در این حد نیست. معلوم نیست پیش خودشان چه فکری کرده‌اند که هنوز تکلیف سرمربی استقلال مشخص نشده است. آنطور که اطلاع داشتم مُصر بودند که مربی خارجی بیاورند، در صورتی که کمتر مربی خوبی در این شرایط پیدا می‌شود.
وی در ادامه افزود: هوادار حق دارد نگران باشد، این تیم نیاز به مربی خوب خارجی دارد، مربی که روزمه داشته باشد. آقایان با از دست دادن زمان به استقلال لطمه می‌زنند. ما مسابقات لیگ نخبگان آسیا را در پیش داریم و نیاز است سرمربی خارجی بالای سر تیم باشد. مدیران استقلال باید قبل از اینکه با جواد نکونام درگیر می‌شدند، پیش‌بینی خیلی چیزها را می‌کردند. هنوز فصل شروع نشده بود گفتم مربی خارجی بیاورید تا روح تازه‌ای در تیم دمیده شود، اما گوشِ شنوایی برای حرف‌های ما وجود نداشت. اگر قرار بود عمر همکاری با نکونام به هفته هفتم هم نرسد، اصلاً چرا از ابتدای فصل تصمیم به ادامه همکاری با او گرفتند؟!
پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که «در صورت عدم انتخاب سرمربی خارجی، چه گزینه‌ای را برای هدایت آبی‌پوشان مناسب می‌بینید؟»، اظهار داشت: نمی‌توانم درباره هیچ گزینه ایرانی نظرم بدهم و به اعتقاد من تنها گزینه خارجی می‌تواند همه حواشی را جمع کند.
جباری در مورد تساوی بدون گل تیم ملی برابر ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 خاطر نشان کرد: تیم ملی در این مسابقات نواسان داشته است که شاید به شرایط مسابقات و بازیکنان برمی‌گردد. درست است که از تیم ملی انتظار می‌رفت که با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد، حتی 10 نفره برابر ازبکستان نتیجه بگیرد، اما باید شرایط مسابقات را هم دید. امیدوارم تیم ملی در بازی‌های آینده ضمن کسب نتیجه نمایش بهتری هم داشته باشد.



پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط