یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 16:42

کد خبر 661955

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 14:48:00


همایش 3 روزه مدیران استانی آخرین خبر در مشهد برگزار شد


آخرین خبر/ همایش سه روزه مدیران استانی آخرین خبر، با برگزاری چند جلسه و کارگاه‌ برگزار شد.

همایش سه روزه مدیران استانی آخرین خبر روز سه‌شنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه در مرکز همایش‌های آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد.
افتتاحیه این گردهمایی با حضور تعدادی از مدیران استانی و سخنرانی امیر خوراکیان نایب‌رئیس هلدینگ بُرسا و معاون مرکز ملی فضای مجازی کشور و برخی دیگر از مسئولان این مجموعه وزین برگزار شد.

دیدار با نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی
مسئولان مجموعه آخرین‌ خبر و برخی مدیران استانی روز چهارشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی، به دیدار آیت‌الله علم‌الهدی رفتند.

میلیون‌ها دنبال‌کننده آخرین خبر، نشان‌دهنده قدرت اثرگذاری شماست
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی در جمع مسئولان مجموعه آخرین‌ خبر اظهار کرد:‌ امروز میلیون‌ها نفر دنبال کننده اخبار شما هستند که نشان‌دهنده قدرت اثرگذاری و سازندگی شما در عرصه فکر و اندیشه مخاطبانتان است.
نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی افزود: گاهی اوقات رسانه‌ها برای جذب مخاطب بیشتر اقدام به تولید خبری می‌کنند که کسی از آن مطلع نیست و منبع خبر هر چه بخواهد نیز نمی‌تواند از آن دفاع درست و قاطعی انجام دهد و یا تکذیب کند، لذا انتشار این قبیل اخبار گناه نابخشودنی بزرگی است.
آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: اگر مسئله حجاب در جامعه از بین برود، بسیاری از مسائل اخلاقی  و آسیب‌های اجتماعی به وجود خواهد آمد که قابل جبران نیست
وی بیان کرد: همان‌طور که مرتبه ایمان افراد یکسان نیست، وابستگی آنان به انقلاب نیز از درجات مختلفی برخوردار است. باید بپذیریم که امروز فضای مجازی عالم دومی است که مردم ما در آن زندگی می‌کنند و حکمرانی آن در حال حاضر بیشتر تحت اختیار دشمن است.
نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی که دشمن استکباری و صهیونیستی قصد دارد مبانی اعتقادی و اندیشه انقلابی ما را از بین ببرد، خودش مورد نفرت عمومی قرار گرفته است.

حضور عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در گردهمایی مدیران استانی آخرین خبر
در دومین روز همایش مدیران رسانه های استانی آخرین خبر، کارگاه «شناخت نسل جدید در دنیای رسانه» با حضور سید شهاب‌الدین طباطبایی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در ساختمان هلدینگ برسا و آخرین خبر برگزار شد.

حضور پیشکسوت رسانه در گردهمایی مدیران استانی آخرین خبر
همچنین در دومین روز همایش مدیران رسانه های استانی آخرین خبر، کارگاه «نسل نوین خبرنگاری» با حضور محمد کریمی، سردبیر سابق خبرگزاری های فارس و تسنیم برگزار شد.

اختتامیه همایش مدیران استانی آخرین خبر
با حضور تعدادی از مدیران و چهره‌های پیشکسوت رسانه، گردهمایی مدیران استانی آخرین خبر در مشهد مقدس به پایان رسید.
در این مراسم که سیدشهاب الدین طباطبایی عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت، محمد کریمی پیشکسوت رسانه و مدیران و سردبیران بخش‌های مختلف آخرین خبر حضور داشتند از زحمات مدیران استانی این رسانه فضای مجازی تقدیر شد.
در انتهای این همایش سه روزه نیز با قرائت بیانیه‌ای مصوبات کارگروه ها، چشم انداز و اهداف گروه رسانه های استانی آخرین خبر اعلام شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط