یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 16:46

کد خبر 661959

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 14:49:05


فینالیست لیگ قهرمانان گزینه جانشینی تن‌هاخ شد


ورزش 3/نام ادین ترزیچ در فهرست گزینه‌های جانشینی اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد دیده می‌شود.
بحث اخراج اریک تن‌هاخ از هدایت منچستر یونایتد همچنان به صورت جدی مطرح است و هواداران این تیم امیدوار هستند که این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد تا آنها بتوانند در ادامه فصل با یک مربی دیگر نتایج بهتری را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورند.
نتایج ضعیف به دست آمده توسط یونایتد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده است که بسیاری از هواداران از این شرایط ناراضی باشند و رسانه‌های انگلیسی هم معتقد هستند که مدیران این باشگاه به دنبال پیدا کردن گزینه مناسبی برای جانشینی سرمربی یونایتد می‌گردند.
در روزهای اخیر نام‌های بسیاری در کنار نام یونایتد به گوش رسیده و گفته می‌شود که حتی مذاکراتی هم از سوی مدیران این باشگاه با بعضی از مربیان صورت گرفته است اما حالا روزنامه انگلیسی سان از یک گزینه عجیب و غیرمنتظره نام برده است.
سان مدعی شده است که نام ادین ترزیچ هم در فهرست نامزدهای نشستن روی نیمکت یونایتد به عنوان سرمربی جدید به چشم می‌خورد و مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط برای آغاز مذاکرات با این مربی آلمانی هستند.
ترزیچ موفق شد فصل گذشته دورتموند را به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برساند و با شکست برابر رئال مادرید به عنوان نایب قهرمانی مسابقات اکتفا کرد اما در پایان فصل و با وجود نتایج خوبی که به دست آورده بود تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط