یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 20:39

کد خبر 662158

یک‌شنبه 22 مهر 1403 - 18:31:00


مصرف مشروبات الکلی در یک شهر دیگر هم قربانی گرفت


ایرنا/ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان جلفا با اشاره به مسمومیت گزارش شده ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان اعلام کرد: توزیع کنندگان مشروبات الکلی در این منطقه با دستور قضائی که تحت پیگیرد بودند، دستگیر شدند.

حسین امانی روز یکشنبه با تاکید بر ورود قاطعانه دادستانی جلفا به موضوع مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی، اظهار کرد: این مجموعه با متخلفان و مجرمان به شدت برخورد می‌کند و در این رابطه هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد بر این اساس هر ۲ توزیع کننده مشروبات الکلی مورد نظر امروز دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه قضایی با مجرمان به خصوص با تولید، توزیع و شرب خمر کنندگان به شدت برخورد می‌کند، از خانواده‌ها خواست با هوشیاری کامل مراقب فرزندان خود باشند تا از آلودگی به هرگونه گناه و افتادن در منجلاب فساد و آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنند.
امانی ادامه داد: در پی وصول اطلاعات مربوط به مسمومیت چند نفر ناشی از مصرف مشروبات الکلی در جلفا، موضوع بلافاصله در دستور کار مسئولین قضایی شهرستان قرار گرفت و در این راستا برابر دستورات قاطع دادستانی و با رصد اطلاعاتی در کمترین فرصت، عوامل موضوع شناسایی و دستورات قضایی لازم برای دستگیری، تشکیل پرونده قضایی و تعقیب مجرمان صادر شد.

شهرستان جلفا با جمعیت ۶۰ هزار نفر در مرز ایران و جمهوری خودمختار نخجوان در جنوب ساحل رود مرزی ارس و فاصله ۱۳۵ کیلومتری شمال تبریز و ۶۵ کیلومتری شمال مرند و ۱۳۵ کیلومتری شمال غرب ورزقان در آذربایجان شرقی واقع است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط