دوشنبه 23 مهر 1403 - 09:48

کد خبر 662455

دوشنبه 23 مهر 1403 - 05:20:48


3 بیانیه جدید حزب الله/ تجمع نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت


تسنیم/ حزب الله لبنان بامداد امروز از سه حمله جدید به مواضع و محل استقرار و تجمع نظامیان صهیونیست خبر داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بامداد امروز دوشنبه با صدور سه بیانیه جداگانه از حمله موشکی به تجمع و استقرار نظامیان صهیونیستی در اللبونة و نیز طی دو حمله جداگانه به منطقه خلة وردة  در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان روز یکشنبه با صدور 38 بیانیه مراکز  نظامی، پایگاه‌ها، محل تجمع و استقرار نظامیان اسرائیلی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

اتاق عملیات حزب‌الله بامداد روز دوشنبه از عملیات «کیفی و ترکیبی» با شلیک دهها موشک و پرتاب پهپاد به سمت مناطقی در عکا و حیفای اشغالی خبر داد .

در این بیانیه آمده است: پهپادها با نفوذ از رادارها به اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا واقع در جنوب حیفا رسیدند که در پی آن ده‌ها افسر و نظامی صهیونیست که خود را برای تجاوز به لبنان آماده می‌کردند، کشته و زخمی شدند.

حمله موشکی حزب الله به مرکز نظامی 7200 در جنوب حیفا

حزب الله لبنان اعلام کرد که مرکز آماده سازی و نگه داری 7200 رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا را با موشک هدف قرار داده است.

تجمع نظامیان صهیونیست در پادگان «هونین» نیز هدف حملات موشکی حزب الله قرار گرفت.

حزب الله لبنان همچنین محل استقرار و تحرکات نظامیان اسرائیلی در شهرک کفرکلا در جنوب لبنان را نیز هدف حمله توپخانه ای خود قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که تجمع و محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در شهرک صهیونیست‌نشین المناره برای پنجمین بار هدف حمله موشکی قرار داده است.

انتهای پیام/

 
 





پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط