دوشنبه 23 مهر 1403 - 13:43

کد خبر 662612

دوشنبه 23 مهر 1403 - 10:14:00


ماجرای «حمله به منزل استاد دانشگاه تهران در نسیم‌شهر» چه بود؟


فارس/ فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پی انتشار خبری مبنی بر حمله اراذل و اوباش به منزل استاد دانشگاه تهران در نسیم‌شهر توضیحاتی را ارائه داد.

سرهنگ مجید عسکری‌نیا، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان اظهار کرد: خبر درگیری اوباش و تعرض به خانه یک استاد دانشگاه تهران در یکی از محلات نسیم‌شهر که اخیرا در فضای مجازی نشر پیدا کرده واقعیت ندارد.
وی افزود: در پی انتشار این خبر در فضای مجازی موضوع مورد بررسی قرار گرفت که در بررسی‌های فنی و پلیسی مشخص شد که چند شب گذشته بستگان یکی از شهروندان ساکن در نسیم‌شهر، به علت اختلافات خانوادگی و مسائل پیش‌آمده بین آن‌ها، در مقابل منزل مسکونی وی حاضر و با او درگیر شده و اقدام به فحاشی و تخریب شیشه خودرو صاحب‌خانه کرده‌اند.
فرمانده انتظامی بهارستان گفت: در پی وقوع این درگیری و با تماس شهروندان با سامانه فوریت‌های پلیس بلافاصله اکیپی از مأموران نیروی انتظامی نسیم‌شهر به محل مراجعه کرده‌اند و با توجه به اینکه افراد حمله‌کننده قبل از رسیدن مأمورین متواری شده بودند، پرونده تشکیل و تحقیقات اولیه انجام شد.
عسکری‌نیا با اشاره به اینکه بنا بر اظهارات شاکی وی کارمند یکی از مراکز آموزش عالی تهران بود، گفت: با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی پس از انجام تحقیقات، شناسایی و دستگیری ضاربان، مشخص شد که علت درگیری طرفین این اتفاق مشکلات و اختلافات خانوادگی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه‌ به همکاری صمیمانه مردم با مأمورین پلیس و اقدامات انجام شده در منطقه، افراد شرور و اوباش اجازه و قدرت عرض‌اندام و فعالیت مجرمانه در سطح منطقه را ندارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط