دوشنبه 23 مهر 1403 - 14:58

کد خبر 662687

دوشنبه 23 مهر 1403 - 10:45:23


روی کین: هرچه زودتر گواردیولا را سرمربی انگلیس کنید!


ورزش 3/روی کین از مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس خواست که هرچه زودتر پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کنند.
  جستجو برای پیدا کردن سرمربی جدید تیم ملی انگلیس از سوی اتحادیه فوتبال این کشور همچنان ادامه دارد و فعلا لی کارزلی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم نشسته و منتظر است که سرمربی رسمی معرفی شود تا او هم این تیم را ترک کند و بار دیگر به تیم ملی زیر ۲۱ سال این کشور برگردد.
در روزهای اخیر گزینه‌های بسیاری به عنوان سرمربی احتمالی انگلیس در چند ماه آینده مطرح شده و نام مربیان بزرگی مانند توماس توخل و حتی ادین ترزیچ هم در این فهرست به چشم می‌خورد اما روی کین معتقد است که اتحادیه فوتبال این کشور باید هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن یک مربی اقدام کند.
او در گفتگو با آی تی وی در این باره اظهار داشت: « پپ... باید دنبال پپ بروید. باید همیشه به دنبال به خدمت گرفتن و همکاری با بهترین بازیکن ممکن باشید. قرارداد او در تابستان تمام خواهد شد و این بهترین فرصت برای تیم ملی انگلیس است. مهم‌ترین اتفاق این است که بتوانید مربی درست را انتخاب کنید.
همه نام‌های مطرح شده شانسی برای حضور در انگلیس خواهند داشت اما اتحادیه فوتبال باید به هر قیمتی بهترین مربی را انتخاب کند. نمی‌دانم که شرایط مالی هم در این اتفاق دخیل خواهد بود یا وضعیت به چه شکل است اما مطمئنا اتحادیه کار سختی در پیش خواهد داشت و باید هرچه زودتر برای همکاری با پپ اقدام کند.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط