جمعه 30 شهریور 1403 - 07:15

کد خبر 66269

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 15:14:43


استعفای عضو شورای شهر زنجان پذیرفته شد


فارس/ استعفای عضو شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه علنی شورا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بررسی قرارداد یکساله با مالکان و بهره‌برادران اتوبوس‌های بخش خصوصی و پرداخت یارانه به بهره‌برادران اتوبوس‌های مذکور برگزار شد.
پیشنهاد تمدید و ابقای دستورالعمل مربوط به تفکیک اراضی و املاک مشمول تبصره ۳ ماده ۱۰۱ اصلاحی قانون شهرداری‌ها از دیگر موارد طرح شده در جلسه شورای شهر زنجان بود که مورد تصویب قرار گرفت.
تصویب مناقصه برون سپاری مدیریت ناوگان حمل و نقل درون شهری زنجان به شرکت نامی پندار نیک به مبلغ ۱۹۸ میلیارد ریال در قالب تامین نیرو نیز در این جلسه مطرح و مصوب شد.
تغییر عناوین بودجه مربوط به ساماندهی معابر است که مربوط به معابر اطراف و خود بازار به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال نیز از دیگر موارد مطرح شده بود که مصوب شد.
همچنین موضوع تجهیز و نصب المان دائمی از نیمه دوم امسال در قالب گله آهو، گلدان میله‌ای، آفتابه لگن و المان زنجان سیتی که سه مورد اول تایید شده و چهارمی رد شده مطرح شد.

لایحه مربوط به شیوه‌نامه هزینه رفاهی کارکنان و ایجاد تغییرات جزئی در آن نیز از دیگر مصوبات امروز شورای شهر بود.
از دیگر مصوبات این جلسه استعفای انسیه ابوبصیر بود که برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا کرده بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دو نفر از اعضا در مخالفت صحبت کردند.
حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی، عضور شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه قرابت ابوبصیر با خانواده ایثارگران و نمایندگی از بانوان را از دلایل مخالفت خود با استعفای وی عنوان و اظهار کرد: وی می‌توانست در شورا هم موثر واقع شود.
داود حسنی دیگر عضو شورا هم در مخالفت با این استعفا گفت: ما عهدی با مردم بستیم که باید به آن وفادار بمانیم چرا که با عضویت در شورا هم می‌توان به مردم خدمت کرد.
عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: اگر ابوبصیر استعفا دهد شورای شهر زنجان دیگر عضو خانم ندارد، لذا من مخالف هستم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط