جمعه 30 شهریور 1403 - 07:33

کد خبر 66276

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 15:17:51


نخستین دارالشفای امام رضا(ع) در بندرعباس افتتاح شد


ایرنا/ نخستین دارالشفای امام رضا(ع) با حضور خادمان رضوی کاروان «زیر سایه خورشید» در بندرعباس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کرامت امیری، دبیر کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی اظهار کرد: تیم پزشکی این کانون تا قبل از راه‌اندازی این مرکز با مراجعه به مساجد و مراکز بهداشتی و درمانی شهرها و محله‌های کم‌تر برخوردار خدمات بهداشتی درمانی می‌دادند.
امیری ادامه داد: این خدمات با وجود راه‌اندازی نخستین دارالشفای حضرت رضا(ع) همچنان تداوم می‌یابد و مرکز یادشده به دادن خدمات بیشتر به افراد کمتر برخوردار کمک می‌کند.
احمد نگهی، خادمیار کانون تخصصی سلامت رضوی نیز بیان کرد: افراد کم‌برخوردار مالی با راه‌اندازی این مرکز به صورت نظام‌مند در محل‌ها و محله‌های کمتر برخوردار شناسایی و به این مرکز معرفی می‌شوند.
نگهی اضافه کرد: خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز به صورت رایگان به این افراد ارائه و در صورت نیاز به مراکز تخصصی سطح شهر بندرعباس معرفی می‌شوند.
عبدالله مسلمانی، واقف دارالشفای حضرت رضا(ع) نیز گفت: این مرکز با هدف کمک به مردم و کاستن از محرومیت در این استان وقف شده تا افراد و خانواده‌های بدون توان مالی بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی آن استفاده کنند.
مسلمانی بیان کرد:‌ دارالشفای حضرت رضا(ع) دارای ۱۷ اتاق برای خدمت به مردم بوده که ۱۴ اتاق در اختیار شبکه بهداشت و سه اتاق در اختیار خادمان امام رضا(ع) قرار گرفته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط