دوشنبه 23 مهر 1403 - 17:50

کد خبر 663107

دوشنبه 23 مهر 1403 - 15:46:52


اورژانس بوشهر، مادر و نوزاد را از مرگ حتمی نجات داد


ایرنا/ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: با اقدام به‌موقع و تلاش تیم عملیاتی حرفه‌ای اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر، فرزند یک مادر باردار، متولد و از مرگ حتمی وی و نوزادش جلوگیری به عمل آمد.

سید حسین موسوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر اظهار کرد: با دریافت تماس تلفنی در ساعت ۰۴:۳۳ دقیقه بامداد مبنی بر درخواست کمک برای مادر باردار در شهرک صنعتی بوشهر بلافاصله توصیه‌های لازم به‌صورت تلفنی توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آغاز و هم‌زمان تیم عملیاتی اورژانس به محل اعزام شد.
وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان اقدامات حیاتی و لازم را انجام دادند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر تصریح کرد: با اقدام به‌موقع و مناسب کارشناسان و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد، مادر باردار به‌صورت طبیعی و موفقیت‌آمیز فرزند خود را به دنیا آورد و از مرگ حتمی نجات داد.
موسوی عنوان کرد: مادر و فرزند پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط کارشناسان برای تکمیل روند مراقبت‌های درمانی به بیمارستان خلیج‌فارس منتقل شده و با حال عمومی مطلوب به زایشگاه تحویل داده شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط