سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 02:58

کد خبر 663480

دوشنبه 23 مهر 1403 - 22:40:08


قدردانی از قضات برتر گلستانی با حضور معاون اول قوه قضائیه


ایسنا/ از رؤسای کل سابق دادگستری، قضات برتر و کارمندان نمونه کشوری با حضور معاون اول قوه‌قضاییه در جلسه شورای قضایی استان گلستان تجلیل شد.

ظهر امروز ۲۳ مهر ماه تجلیل از رؤسای کل سابق دادگستری و قضات برتر و کارمندان نمونه کشوری در شورای قضایی استان گلستان با حضور سه نفر از روسای کل دادگستری قبلی استان و معاون اول قوه‌قضاییه، برگزار شد.

معاون اول قوه قضاییه با ستایش این ابتکار اظهار کرد: متاسفانه در دستگاه قضایی نتوانسته‌ایم آن‌گونه که شایسته است از خدمات ارزنده همکارانی که بازنشسته می‌شوند، قدردانی کنیم.

حجت الاسلام حمزه خلیلی با اشاره به اینکه ابتکار رئیس کل دادگستری استان در تجلیل از مدیران سابق این استان و قدردانی از همکارانی که سال‌هاست بازنشسته شده‌اند،ستودنی است، اذعان کرد:حتما این ابتکار را در همه استان‌ها دنبال و اجرایی خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان هم در این جلسه با گزارش بخشی از اقدامات عملکرد دادگستری استان‌ گفت: اگر امروز توفیقی در زمینه بهبود خدمات و شاخص‌های دادگستری استان داریم در نتیجه یک کار تیمی بوده است ما ادامه رو کار مدیران‌ پیشین هستیم و از خدمات ماندگار همه مدیران سابق قدردانی می‌کنیم.

حیدر آسیابی با بیان اینکه امروز دادگستری استان در حل مسائل کلان استان‌مانند پتروشیمی و حفاظت از منابع طبیعی استان عملکرد قابل قبولی دارد، توضیح داد: این امر نتیجه فعال و پای کار بودن و صمیمت و هم‌دلی همکاران در حوزه‌های قضایی استان است.

احمد فاضلیان از روسای سابق دادگستری استان‌ هم در این‌جلسه با قدردانی از توجه به سرمایه نیروی انسانی از سوی آقای آسیابی اظهار کرد:همه باید در جایگاهی که هستند از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بهره‌مندی از تجربه قضات یکی از کارهای مهم در این حوزه است، ادامه داد:برای به کارگیری این تجارب باید تدبیری صورت گیرد.

هادی هاشمیان رئیس سابق دادگستری استان هم در این‌جلسه گفت: اثرگذاری در جایگاهی که بتوان به مردم خدمت و گره‌ای از مشکلات آنان گشود به ویژه در دستگاه قضایی توفیق الهی است و همه باید قدردان آن باشند.

در جلسه امروز هم‌چنین از قضات برتر و قضات و کارمندان نمونه کشوری هم قدردانی شد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط