سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 14:54

کد خبر 663887

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 10:50:00


وزیر ورزش روز پارالمپیک را تبریک گفت


مهر/ وزیر ورزش طی پیامی فرارسیدن روز ملی پارالمپیک را به مدیران کمیته‌ ملی پارالمپیک، فدراسیون‌ ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون ورزش نابینایان و همچنین هیات‌های استانی آنها تبریک گفت.
در پیام تبریک دکتر احمد دنیامالی آمده است:
«روز ملی پارالمپیک در تقویم رسمی کشور نشان از جایگاه رفیع انسان‌هایی دارد که پس از رشادت و ایثارگری در عرصه‌ی دفاع مقدس که مقام پهلوانی برازنده‌ی وجود گران‌بهای آنها شد، زیست ورزشی و حضور مقتدرانه در دنیای قهرمانی را انتخاب کردند.
این روز بیانگر توانمندی انسان‌هایی است که محدودیت‌های جسمی را بهانه‌ای برای رخوت و سستی قرار نداده و با انتخاب زیست قهرمانانه در دنیایی از هیجان و رقابت، به الگوهایی برای انگیزه و اراده در جامعه تبدیل شدند.
۲۴ مهر، روز ملی پارالمپیک را با ادای احترام به جامعه‌ی ورزش جانبازان و توان‌یابان، گرامی می‌دارم و به همت انسان‌هایی که در دنیای ورزش گام گذاشتند و با اراده‌ی قوی بخش مهمی از تاریخ ورزش کشور را به نام خود نوشتند و با انگیزه‌ی بالا، توانمندی‌های خود را به مرحله بروز رساندند و برای ایران اسلامی در رویدادهای رقابتی بازی‌های پارالمپیک و بازی‌های پاراآسیایی، عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند، آرزوی استمرار در موفقیت دارم.
جانبازان و توان‌یابان، تجلی حقیقت انسان با اراده در عرصه‌های ورزشی شدند و نمادی از انسان‌های شاخص را در کشور به منصه‌ی ظهور رساندند تا همواره از این جامعه‌ی پرافتخار به نیکی نام ببریم.
این مناسبت را همچنین فرصتی گران‌بها می‌دانم و به مدیران کمیته‌ ملی پارالمپیک، فدراسیون‌ ورزشهای جانبازان و توان‌یابان، فدراسیون ورزش نابینایان و همچنین هیات‌های استانی آنها، باشگاه‌های ورزشی فعال در این زمینه و مربیانی که صادقانه و خالصانه در سراسر کشور برای ورزش این عزیزان و آماده‌سازی آنها برای حضور مقتدرانه در رویدادهای رقابتی، زحمات طاقت فرسایی متحمل می‌شوند، تبریک و خداقوت جانانه می‌گویم.
زحمات خالصانه‌ی خانواده‌های جانبازان و توان‌یابان را ستایش می‌کنم و به روح بلند زنده‌یاد مهرآیین که در ورزش جانبازان، نقش‌آفرینی مهم و موثری داشتند، درود می‌فرستم و یاد و خاطره‌ی قهرمانان فقید این جامعه از جمله آن پهلوان و قهرمان خندان، سیامند رحمان را گرامی می‌دارم.
ورزشکاران عزیز جانباز و و توان‌یاب
روزتان مبارک، خداوند پشت و پناهتان.»


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط