سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 14:50

کد خبر 664077

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 12:37:11


حضرتی: وضعیت غزه و لبنان رسواکننده مدعیان حقوق بشر است


ایرنا/ رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: صحنه غزه و لبنان رسواکننده تمام بسته‌های گول‌زننده حقوق بشری بود که طی ۵۰-۶۰ سال گذشته به دنیا عرضه کردند و معلوم شد که هیچ اثری جز دفاع از حق و حقوق کشورهای قدرتمند دنیا ندارد.

الیاس حضرتی صبح امروز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرلشکر پاسدار شهید عباس نیلفروشان، در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه و لبنان، گفت: نتانیاهو دیوانه شده و خود و اسرائیلی‌ها را نابود می‌کند. البته راهی جز این ندارد و اگر بخواهد مختصر آرامشی در منطقه ایجاد شود، جز نابودی، چیز دیگری نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: اسرائیل بین دو مسیر نابودی قرار گرفته است؛ یا اینکه دیوانه‌وار همه را بکشد و منطقه را به آتش بکشد و پای آمریکا را وسط بکشد. یا اینکه صلح و آرامش مختصری ایجاد کند که در نتیجه نابودی خودش را نیز به همراه خواهد داشت. رژیم صهیونیستی مسیری را انتخاب کرده است که با به آتش کشیدن منطقه، نابود شود.

وی تأکید کرد: وجدان بشری باید به حرکت دربیاید و این وضعیتی که برای تاریخ بشر چهره خوبی ندارد که عده ای بیگناه را می‌کشند و بقیه هم تماشا می‌کنند و نهادهای بین‌المللی و حقوق بشری رنگ باختند و اثر خود را از دست دادند.

حضرتی خاطرنشان کرد: صحنه غزه و لبنان رسوا و افشاکننده تمام بسته‌های گول‌زننده حقوق بشری بود که طی ۵۰-۶۰ سال گذشته به دنیا عرضه کردند و معلوم شد که هیچ اثر و ثمری ندارد، جز دفاع از حق و حقوق کشورهای قدرتمند دنیا.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط