سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 18:54

کد خبر 664253

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:13:00


نظام‌پزشکی استان مرکزی موضوع حمله به پزشک جاورسیان را پیگیری می‌کند


فارس/ رئیس سازمان نظام پزشکی اراک گفت: از طریق نظام پزشکی موضوع حمله به دندانپزشک شهر جاورسیان را تا حصول نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد.

به دنبال انتشار ویدئویی از حمله یک بیمار به دندانپزشکی در یکی از مراکز درمانی شهر جاورسیان که شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد، روح‌الله سهرابی، رئیس سازمان نظام‌پزشکی اراک اظهار کرد: علت این موضوع هر چیزی که باشد پزشک در حیطه درمان حریم دارد و این حریم مورد دفاع و مقدس است، به‌ هر حال حتی اگر قصوری از جانب هر یک از همکاران کادر درمان چه عمد و چه غیرعمد اتفاق افتد مراجع رسیدگی به قصور پزشکی توسط قانون‌گذار به ویژه نظام‌پزشکی، معاونت نظام‌پزشکی و پزشکی قانونی پیش‌بینی شده است و مسئول رسیدگی به شکایات مردم هستند.
سهرابی با اشاره به چالش استان در تأمین پزشک در استان بیان کرد: در حال حاضر ما برای تأمین پزشک در شهرهای بزرگ با مشکل مواجه هستیم و در مناطق محروم که این موضوع بیشتر دیده می‌شود، الان برای شهرستان تفرش به دندانپزشک نیاز است و تمام تجهیزات فراهم شده تا یک پزشک به مردم خدمت برساند اما ورد قبول پزشکان نیست که یکی از دلایل آن همین اتفاقاتی است که معدود و اندک اتفاق میفتد.
رئیس سازمان نظام‌پزشکی اراک تصریح کرد: از طریق نظام‌پزشکی به شدت پیگیر این موضوع هستیم و تا آخرین لحظه کوتاه نخواهیم آمد، چرا که به فجیح‌ترین شکل ممکن آبروی استان مرکزی و مردم این استان را برده است.
رئیس سازمان نظام‌پزشکی اراک با اشاره به شرایط جسمی دندانپزشک، تصریح کرد: همکاران پیگیر وضعیت پزشک هستند و طی صحبتی که بنده با پزشک داشتم خوشبختانه حال عمومی وی مناسب است و پیگیر امورات درمان ایشان هستیم و امیدواریم بتوانیم حضور ایشان را در مرکز درمانی حفظ کنیم و خدمات‌رسانی به مردم در بهترین سطح انجام شود.

1403/07/24 - 08:35


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط