سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 18:53

کد خبر 664271

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 14:48:42


توضیح سرپرست تیم نونهالان پرسپولیس درباره یک درگیری


تسنیم/سرپرست تیم نونهالان پرسپولیس درباره درگیری رخ داده در یک دیدار این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
در اتفاقی جنجالی در دیدار تیم‌های فوتبال نونهالان پرسپولیس و دوستی‌مهر در مسابقات استان تهران، درگیری نسبتاً شدیدی بین بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی رخ داد که در نوع خود بسیار عجیب بود.
در این مسابقه در حالی که تیم نونهالان پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود پیش بود، بعد از به ثمر رساندن یک گل از سوی تیم دوستی‌مهر، درگیری فیزیکی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که در جریان آن یک بازیکن پرسپولیس ضربه‌ای را به یک بازیکن دوستی‌مهر وارد کرد که تصاویر آن در فضای مجازی پخش شده است.
امیر قاسمی سرپرست تیم نونهالان پرسپولیس در واکنش به این درگیری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی گفت: ما خودمان این درگیری‌ها را تأیید نمی‌کنیم و به شدت با این اتفاقات مخالف هستیم. فوتبال محل درگیری مخصوصاً در این رده سنی نیست. به همین دلیل هم در آکادمی پرسپولیس بازیکن خاطی را هم از نظر مالی و هم فنی جریمه کردیم. قطعاً باشگاه فرهنگی پرسپولیس چنین رفتاری را برنمی‌تابد و بازیکنی که لباس پرسپولیس را به تن می‌کند باید مراقب رفتارش باشد، اما به هر حال این بازیکن هم نونهال است و تجربه‌ای ندارد.
وی افزود: این بچه یک اشتباه کرد و باشگاه هم با او برخورد کرد؛ خدای نا کرده نباید طوری رفتار کنیم که بازیکن در همین ابتدای راه دلسرد و با یک اشتباه فوتبالش نابود شود. بازیکن نونهال است و در یک صحنه به قول معروف جوگیر شده که آن هم اقتضای سن اوست. همانطور که گفتم ما در باشگاه با او برخورد کردیم و قطعاً دیگر شاهد چنین رفتاری نخواهیم بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط