سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 19:56

کد خبر 664350

سه‌شنبه 24 مهر 1403 - 15:49:15


توضیح آموزش و پرورش درباره تمیزکردن کلاس درس توسط مادر دانش‌آموز


ایرنا/ آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره شرط عجیب تمیز کردن کلاس‌های درس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط مادر دانش‌آموز در یکی از مدارس دولتی، توضیحاتی ارائه داد.

روز گذشته ۲۴ مهرماه در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از مدارس دولتی در شهر قدس، شرط ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه را تمیز کردن کلاس‌های درس توسط مادر دانش‌آموز اعلام کرده بود.
در همین ارتباط این اداره کل اعلام کرد: پیرامون انتشار خبری از تخلف انجام شده در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت‌وگو کرد.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همچنین اعلام کرد که بر اساس بررسی انجام شده آنچه تاکنون محرز شده با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.

بی‌شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی‌ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد. لذا از مخاطبان انتظار داریم اخبار صحیح آموزش و پرورش را صرفاً از پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل و کانال اطلاع‌رسانی آوای تعلیم به نشانی https://shad.ir/ava_teo دریافت کنند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط