جمعه 30 شهریور 1403 - 01:56

کد خبر 66530

سه‌شنبه 02 خرداد 1402 - 19:10:36


سازماندهی ۲۰ گروه از ورزشکاران برای محرومیت‌زدایی در مرکزی


مهر/ مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مرکزی گفت: ۲۰ گروه جهادی در بین ورزشکاران و قهرمانان برای محرومیت زدایی در این استان سازماندهی شده است.

حسین غلامحسینی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مرکزی اظهار داشت: جامعه ورزشکاری استان با تاسی از فرهنگ بسیجی و روحیه و منش پهلوانی که دارد در طی بحران‌ها و شرایط سخت همواره در کنار مردم و خصوصاً نیازمندان بوده است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی امیدآفرینی، ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان و محرومیت زدایی و جهاد تبیین را از رسالت‌های مهم بسیج ورزشکاران خواند و گفت: در این راستا سرفصل‌های متنوعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آن چیزی که جامعه امروز در همه ابعاد به آن نیاز دارد ترویج روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و مجاهدت است و لذا در جامعه ورزشی باید روحیه پهلوانی، اخلاق ورزشی و معنویت همراه با قهرمانی ترویج شود که یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی بسیج ورزشکاران نقش آفرینی در این خصوص است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ گروه جهادی متشکل از ورزشکاران و قهرمانان بسیجی در رشته‌های مختلف در سطح استان مرکزی ساماندهی شدند که در عرصه‌های سازندگی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی برای خدمت به مردم نقش آفرینی می‌کنند و کار و روحیه جهادی در بین ورزشکاران نهادینه شده است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط