چهارشنبه 25 مهر 1403 - 17:54

کد خبر 665593

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 15:55:00


توزیع مستمر گوشت گرم گوساله وارداتی در اردبیل


مهر/ مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی در استان اردبیل با نظارت مستمر و جدی بازرسان مدیریت بازرسی ادامه دارد.

کمال شهبازی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: توزیع گوشت گرم گوساله وارداتی در استان اردبیل با نظارت مستمر و جدی بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان ادامه دارد.

وی افزود: استان اردبیل یکی از چند استان تهیه و توزیع کننده گوشت گرم گوساله وارداتی است که با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی به صورت روزانه توزیع گوشت گوساله را انجام می‌دهد و مردم می‌توانند با مراجعه به مباشرین امین، نسبت به تهیه این کالای اساسی با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۹۹ هزار تومان اقدام کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: از ابتدای سال تا ۲۵ مهر ۱۴۰۳ حدود ۱۹۱ تن گوشت گرم گوساله در استان اردبیل توزیع شده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: در این راستا بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی استان و نماینده دامپزشکی به منظور حصول اطمینان از کمیت و کیفیت کالای توزیعی، فروش به قیمت یارانه‌ای و جلوگیری از انحراف خروج کالا از شبکه رسمی توزیع به طور مستمر در محل توزیع حضور دارند.

وی با بیان اینکه در ماه جاری مقدار ۷۹ تن گوشت در اردبیل توزیع شده است، اضافه کرد: با انتخاب و معرفی چند مباشر امین جدید تأمین و توزیع گوشت گرم گوساله در استان اردبیل شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط