چهارشنبه 25 مهر 1403 - 17:52

کد خبر 665594

چهارشنبه 25 مهر 1403 - 15:46:07


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعثت کرمانشاه را ۲۰۰ میلیون ریال جریمه کرد


ایرنا/ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص برخی از تیم‌های مختلف در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد که محکومیت تیم بعثت کرمانشاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ مربی این تیم نیز در آن دیده می شود.

براساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و مس کرمان، این کمیته تیم بعثت را به دلیل آنچه سوءرفتار تیمی و اعتراض کادر و بازیکنان تیم به داور و ورود یکی از تماشاگران به زمین بازی اعلام شده است براساس مواد ۵۴ و ۶۴ به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم کرده است.
این کمیته همچنین فرهاد قلی زاده مربی تیم بعثت را نیز به دلیل آنچه رفتار غیرورزشی اعلام شده است را به توبیخ کتبی محکوم کرده است که این دو محکومیت برای تیم بعث قطعی است.
براساس حواشی ایجاد شده در دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و مس کرمان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین علی سامره سرمربی تیم مس کرمان را نیز به دلیل آنچه بدرفتاری با داور چهارم و سایر مقامات رسمی و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی در کنفرانس خبری بعداز مسابقه به ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی که یک جلسه به مدت ۶ ماه تعلیق می گردد محکوم کرده است که قابل تجدید نظر است.
همچنین تیم مس کرمان نیز به به دلیل سوءرفتار تیمی و ورود کادر فنی و بازیکنان ذخیره در جهت اعتراض به داور براساس ماده ۵۸ به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که این حکم قطعی است.
تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور پیدا کرده است در دیاری که از مس کرمانئ میزبانی می کرد در یک بازی جنجالی توانست مس کرمان را با یک گل شکست دهد.
بعثت تا ساعاتی دیگر در هفته ششم این رقابت ها در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط