جمعه 27 مهر 1403 - 15:52

کد خبر 667221

جمعه 27 مهر 1403 - 13:25:41


پاسکاری مسئولان در ترمیم دیواره رودخانه ملنتی پای شورای تامین جیرفت را به میان کشید


ایرنا/ بعد از هفت ماه از تخریب دیواره‌های حفاظتی رودخانه ملنتی که از میان شهر جیرفت می‌گذرد هیچ دستگاهی مسئولیت ترمیم آن را برعهده نگرفته تا اینکه فرماندار می‌گوید شورای تامین شهرستان تشکیل شده و کم‌کاری ارگان مربوطه را برای رسیدگی به دادستانی ارسال کرده است.

شهردار: مجوز چاه بدهند کمکشان کنیم
شهردار جیرفت درباره ترمیم دیواره های پل ملنتی گفت: برابر قانون مسئولیت ترمیم دیواره رودخانه ملنتی با شرکت آب منطقه ای است اما آنها گفته اند پول ندارند.
هادی ربانی افزود: در یکی از جلساتی که در این زمینه تشکیل شد گفته اند با شرکت آب منطقه‌ای همکاری کنیم.
وی ادامه داد: طی جلسه ای مقرر شد مجوز چاهی برای طرح جابه‌جایی بهشت زهرا بدهند و ما هم برای دیواره ملنتی کمک کنیم که انجام آن ۴۰ تا ۵۰ میلیارد ریال هزینه می خواهد.
در تماس خبرنگار ایرنا با مسئولان آب منطقه ای در شهرستان جیرفت توضیحات کوتاهی، البته نه برای مصاحبه و اطلاع رسانی، ارائه شد اما اجازه انتشار هیچ خبری ندادند.

فرماندار: متولی رودخانه‌ها شرکت آب منطقه‌ای است
فرماندار شهرستان جیرفت هم در این زمینه به ایرنا گفت: مسئولیت تمامی رودخانه ها و مسیل ها در شهر، روستا و خارج از آن برعهده شرکت آب منطقه ای است.
احمد بلندنظر افزود: بعد از جلسه شورای تامین، ترک فعل برای متولیان امر را به دادستان ارجاع دادیم تا بخشی که موظف به انجام این کار است را احضار کند و مهلتی برای انجام آن بدهد.
وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای مدعی است که چون شهرداری در بالادست برداشت شن کرده و آب آمده دیواره را تخریب کرده است لذا شهرداری باید اقدام به ترمیم آن کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط