جمعه 27 مهر 1403 - 17:58

کد خبر 667345

جمعه 27 مهر 1403 - 15:46:07


جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس جهان را دچار بحران و تحریف حقایق شده است


ایرنا/ امام جمعه بوشهر گفت: جهان در پی جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس دچار بحران و تحریف حقایق و واقعیت شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار کرد: حملات جنایتکارانه رژیم شیطانی و کانون شرارت جهانی به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان محکوم است و کشورهای اسلامی نیز باید در برابر آن ساکت نباشند.
وی بیان کرد: همچنین حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی از رژیم اشغالگر قدس و سکوت مجامع حقوق بشری در قبال کشتار زنان و کودکان بی گناه مشهود و به شدیدترین نحو ممکن محکوم است.
وی بیان کرد: سازمان‌های حقوق بشری و بویژه سازمان ملل در برابر انبوه کشتار مردم بی گناه تنها به صدور بیانیه اقدام می‌کند که این مهم نیز توسط برخی از قدرت‌های دارای حق وتو نفی شده و شرایط را برای جنایت بیشتر فراهم می‌کند.
خطیب نماز جمعه بوشهر تصریح کرد: حتی وقتی که رهبران مقاومت به شهادت می‌رسند سران کشورهای غربی بابت آن به رژیم اشغالگر قدس تبریک می‌گویند و این از عجایبی است که تنها از حامیان دروغین حقوق بشر بر می‌آید.
صفایی بوشهری ادامه داد: مجامع حقوق بشری و سازمان ملل باید در مبانی و مدیریت اجرا خود تجدید نظر کرده و کشورهای اسلامی نیز در عرصه صحنه باید متحول و پای کار نبردهای جبهه مقاوم باشند.
وی افزود: اقتصاد شریان حیاتی رژیم اشغالکر قدس است که کشورهای اسلامی باید تحریم کالاهای تولید رژیم اشغالگر قدس مورد توجه جدی کشورهای اسلامی قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اخیرا رژیم صهیونیستی به ایران اتهامات و تهدیداتی وارد کرده گویا هنوز طعم وعده صادق یک و ۲ را در وجود خود احساس کرده و ادامه داده است.
صفایی بوشهری افزود: رژیم اشغالگر قدس چنانچه دست از پا خطا کند وعده‌های صادق دیگری در انتظار این رژیم کودک کش خواهد بود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط