جمعه 27 مهر 1403 - 17:55

کد خبر 667332

جمعه 27 مهر 1403 - 15:31:53


ترور فرماندهان مقاومت، جلوی نابودی رژیم صهیونیستی را نمی‌گیرد


ایرنا/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: دشمن بداند با ترور برخی از فرماندهان مقاومت اتفاقی نخواهد افتاد که روند سرنگونی و نابودی رژیم صهیونیستی را به تعویق بیندازد.

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مُصلای امام خمینی‌(ره) این شهر، شهادت یحیی سنوار، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان را تسلیت گفت و اظهار داشت: دشمنان گمان می‌کنند اگر سران مقاومت را به شهادت برسانند کار تمام شده است ولی آنها هنوز شیعه را نمی‌شناسند و گمان می‌کنند افسران و سربازان ما همانند نظامیان خودشان هستند و انگیزه‌ای برای جنگ و مقابله ندارند.
وی ادامه داد: سربازان دشمن اگر بتوانند فرار می‌کنند ولی در مقابل، هر فردی از جبهه حق با جان و دل به جنگ می‌آید و در مبارزه با دشمنان، یک سردار خواهد بود.
امام جمعه اصفهان گفت: شهید سید حسن نصرالله باعث افتخار و سربلندی همه شیعیان است و ارادت ویژه‌ای به رهبر معظم انقلاب و شخصیتی بسیار ارزشمند داشت.
وی با قدردانی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع‌ شهید عباس نیلفروشان افزود: این شهید بزرگوار از ۱۸ سالگی در جبهه‌های جنگ حضور داشت و تا آخرین نفس به مبارزه خود ادامه داد تا در کنار سید مقاومت به شهادت رسید که این موضوع برای اصفهان و ایران موجب افتخار و مباهات است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: در مرام ما جنگیدن یک عبادت است و به قول شهید سلیمانی باید شهید زندگی کرد تا شهید شد و اگر افسری از مقاومت به شهادت رسید افسران دیگر، جنگ را اداره خواهند کرد.
آیت الله طباطبایی‌نژاد افزود: دشمن بداند با وجود ترور برخی از فرماندهان مقاومت، کار ادامه خواهد داشت، همه ما پیشامدهایی را در اوایل انقلاب دیدیم که در یک لحظه چند نفر را به شهادت رساندند و بحران‌هایی را گذراندیم، خم به ابرو نیاوردیم و همه این شهادت‌ها موجب سربلندی ما شد، این‌ها امتحان الهی است.
وی ادامه داد: دشمن خیال نکند با ترور رهبران مقاومت کار تمام شده است، نیروهای مقاومت جدید می‌شوند و این روند تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط