شنبه 28 مهر 1403 - 00:58

کد خبر 667552

جمعه 27 مهر 1403 - 20:50:40


سنوار در اوایل جنگ غزه: ما پرچم سفید را بالا نمی‌بریم 


ایرنا/ مجری: می‌دانیم با بمباران غزه توسط اسرائیل، دویست و سی نفر که برخی کودک بوده اند کشته شده اند. تحقیقاتی در مورد جنایت جنگی در مورد بمباران غزه در حال انجام است. اما حماس هم به مناطق غیرنظامی اسرائیل حمله می کند نه البته در همان مقیاس ولی بهرحال این اتفاق می افتد. پاسخ شما چیست؟
سنوار: اسرائیل دارای بزرگترین زرادخانه و دقیق ترین و پیشرفته ترین هواپیماهای جنگی است اما با وجود این، با آنها کودکان و زنان ما را عامدانه و از روی قصد می کشد و مایل به چنین کشتاری است. 
این قابل مقایسه با ما نیست که از حقوق مان و با ساده ترین سلاح ها دفاع می کنیم. اگر ما موشک دقیق و پیشرفته داشتیم که دقیق به هدف های نظامی بزنیم، از این موشک های ابتدایی استفاده نمی کردیم. 
اما ما چاره ای جز دفاع از مردم خود با همین سلاح های ساده نداریم. چه کار دیگری می توانیم بکنیم؟ جز اینکه پرچم سفید را بالا ببریم؟! اما ما پرچم سفید را بالا نمی بریم. 
آیا این پذیرفتنی است که ما بی هیچ تلاش و اعتراضی، در برابر چشمان جهانیان کشته شویم برای اینکه بگویند که اینها قربانیان با اخلاقی بودند؟ این مطلقا غیرممکن است و ما با هر چه در توان داریم از مردممان دفاع می کنیم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط