شنبه 28 مهر 1403 - 01:56

کد خبر 667634

جمعه 27 مهر 1403 - 23:38:44


انتقاد تند الریاضیه از برخورد مطبوعاتی مانچینی


ورزش 3/روبرتو مانچینی در یادداشت روزنامه مشهور الریاضیه با انتقاد تندی مواجه شده است.انتقاد تند الریاضیه از برخورد مطبوعاتی مانچینی

به نقل از الریاضیه، روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال عربستان، همان‌طور که ۸ سال پیش در مقابل مجری معروف ایتالیایی، میکالا کالکاگنو، قرار گرفت، این بار در کنفرانس‌های مطبوعاتی پس از بازی‌ عربستان، چهره‌ای متفاوت از خود نشان می‌دهد. در آن زمان، مانچینی با عصبانیت به سوالات کالکاگنو واکنش نشان داد و حالا به نظر می‌رسد تاریخ در حال تکرار است.

مانچینی که حالا روی نیمکت عربستان می‌نشیند، همچنان با چالش‌های مشابهی روبروست. در یکی از کنفرانس‌های مهم، زمانی که از او درباره برخوردی که با هواداران میلان در دوران حضورش در اینتر داشت، پرسیده شد، نتوانست خشم خود را کنترل کند. آن روز او در پی باخت سنگین به میلان، در حالی که تیمش سه گل دریافت کرده بود، به شدت عصبی بود و به سوالات حساس کالکاگنو پاسخ‌هایی خشمگینانه داد.

این ماجرا برای روزنامه‌نگاران ایتالیایی و حتی خود کالکاگنو یک حادثه به یاد ماندنی بود. در آن زمان، اتحادیه روزنامه‌نگاران ایتالیا این رفتار را محکوم و خواستار احترام بیشتر به همکاران خود شد. اما آنچه در نهایت این ماجرا را پایان داد، عذرخواهی مانچینی از کالکاگنو در یک قسمت دیگر از برنامه‌اش بود.

اکنون که مانچینی هدایت عربستان را برعهده دارد، او همچنان با گل‌های رز به مقابله با انتقادها می‌پردازد. اما سوال اینجاست: آیا او می‌تواند این بار بحران‌های خود را مدیریت کند و عربستان را به موفقیت‌های بیشتر برساند؟

او بعد از بازی با ژاپن به سوال خبرنگار ژاپنی پاسخ تندی داد و پس از دیدار بحرین نیز با بی‌مسئولیتی به سوالات خبرنگاران عربستانی جواب داد. موضوعی که در صورت تکرار، رابطه او با مطبوعات و هواداران را از این هم تیره‌تر می‌کند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط