شنبه 28 مهر 1403 - 09:57

کد خبر 667716

شنبه 28 مهر 1403 - 08:06:21


سه سانحه رانندگی با بیش از ۲۰ حادثه‌دیده در جمعه پرحادثه گلستان


فارس/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در سه سانحه رانندگی عصر امروز در جاده‌های گلستان بیش از ۲۰ نفر متاثر از حادثه شدند که تیم‌های امدادی هلال احمر به یاری امدادخواهان رفتند.

قاسم غریب‌آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اظهار کرد: متاسفانه امروز روز پر حادثه‌ای را تجربه کردیم و تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر گلستان به عملیات‌های سوانح جاده‌ای اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یکی از این حوادث که تصادف زنجیره‌ای در میدان بسیج گرگان در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه رخ داد پنج خودرو باهم برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: این واقعه ۱۵ حادثه دیده داشت که دو نفر خانم 53 ساله با ترومای ساق پای چپ و خانم 28 ساله با ترومای سر و ساق پای چپ پس از انجام اقدامات اولیه توسط تیم جمعیت هلال احمر به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

غریب‌آبادی گفت: در حادثه‌ای دیگر در ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه در محور خط نو کلاله به گنبدکاووس بعد از شهر ینقاق یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد.

وی اصافه کرد: این حادثه پنج مصدوم داشت که یک آقا ۴۵ ساله به دلیل ترومای قفسه سینه و یک آقا ۱۵ ساله به دلیل تروما سر توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان مطهری گنبدکاووس منتقل شدند و سه نفر دیگر نیز توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه نیز برخورد مزداوانت با گاردریل در محور کردکوی به درازنو در محدوده پارک جنگلی امام رضا(ع) ۷ نفر مصدوم شدند که یک خانم ۳۸ ساله به دلیل ترومای سر و خانم ۵۳ ساله به دلیل ترومای دست چپ و راست توسط هلال احمر به بیمارستان کردکوی منتقل شدند.

غریب آبادی گفت: پنج نفر دیگر نیز توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط