شنبه 28 مهر 1403 - 13:07

کد خبر 667789

شنبه 28 مهر 1403 - 08:51:20


پیکر جانباز سرافراز ۸۵ درصد امروز در گرمی تشییع می‌شود


ایسنا/ سردار حمایت همایون، جانباز سرافراز ۸۵ درصد و چهره ماندگار و گمنام ایثار استان اردبیل و شهرستان گرمی و تنها شهید زنده این شهرستان به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام که پس از سال‌ها درد و رنج جانبازی عصر روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه در یکی از بیمارستان‌های تهران به خیل شهدای دفاع مقدس پیوست امروز شنبه ۲۸ مهر از ساعت ۱۰:۰۰ صبح از میدان سردار سلیمانی شهر گرمی به سمت گلزار شهدای محله صاحب‌الزمان(عج) تشییع و تدفین می‌شود.
همچنین مراسم یادبود یکشنبه ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد جامع شهر گرمی برای آقایان و در مسجد قلعه باشی این شهر برای بانوان برگزار خواهد شد.
سردار حمایت همایون در سال ۱۳۳۵ در روستای آقاحسن بیگلوی شهرستان  گرمی متولد شد و با احساس مسئولیت و تکلیف دینی در همان سال‌های اول جنگ تحمیلی با شوق شهادت راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در طول ۱۶۸ ماه ایثار و مقاومت و حضور در دفاع مقدس با ۸۵ درصد جراحت به درجه جانبازی نائل آمد.
وی به خاطر مسئولیت‌های خطیری همچون جانشینی پایگاه، فرماندهی گروهان، گردان، تیپ و هدایت رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد، در بیش از پانزده عملیات نظامی بر علیه دشمن متجاوز حضور و مشارکت فعال داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط