شنبه 28 مهر 1403 - 11:52

کد خبر 667817

شنبه 28 مهر 1403 - 12:17:00


تعهد تکمیل و تحویل ۱۴۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن اراک


تسنیم/ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن اراک متعهد شدند که تا پایان امسال ۱۱۰ واحد و تا بهار ۱۴۰۴ نیز ۱۳۷۰ واحد را تکمیل و تحویل متقاضیان دهند.

نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر لزوم سرعت بخشیدن به طرح‌های احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها باید برای پیشرفت هر چه سریع‌تر طرح‌های نهضت ملی همه توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: سقف تسهیلات اعطایی به مبل 800 میلیون تومان باید افزایش یابد و در این راستا لازم است پیگیری‌ و این مهم محقق شود، در این صورت میزان افزایش تسهیلات از آورده متقاضیان کسر خواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین برنامه زمان‌بندی جدید و اتمام طرح احداث و بهره‌برداری بیان کرد: تعهد پیمانکاران طرح 8112 واحدی نهضت ملی مسکن بر این است که تکمیل و تحویل 110 واحد از قرارداد تا انتهای سال 1403 انجام شود.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین پیمانکار شرکت متعهد شده که تکمیل و تحویل 220 واحد از قرارداد خود را در فصل بهار سال 1404 انجام و تکمیل و تحویل حدود یک هزار و 150 واحد از قرارداد خود را در فصل بهار سال 1404 محقق کنند.

وی با توجه به نزدیک بودن تحویل واحد‌ها، بر پیگیری و اقدام به تکمیل زیرساخت مورد نیاز از جمله انشعابات آب و برق و گاز، انتقال فاضلاب تأکید کرد و گفت: تعیین تکلیف و آغاز عملیات اجرایی فضاهای سبز، آموزشی، تفریحی، ورزشی، فرهنگی، مذهبی مورد نیاز باید مورد توجه باشد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای تسریع در روند پروژه و جلوگیری از افزایش بهای تمام شده، نسبت به پیش‌بینی مواد مورد نیاز در بخش‌های مختلف از جمله تأسیسات مکانیکی، برقی و بخش نازک‌کاری و آسانسور و خرید آنها اقدام شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط