شنبه 28 مهر 1403 - 13:49

کد خبر 668062

شنبه 28 مهر 1403 - 12:44:00


در کنسرت جدید علی زندوکیلی چه گذشت؟


ایسنا/ علی زندوکیلی پس از اجراهای متعدد در نمایش «رستم و سهراب»، شامگاه گذشته ـ ۲۷ مهر ـ در تالار وزارت کشور روی صحنه رفت.

کنسرت علی زندوکیلی در سانس دوم خود با ۳۰ دقیقه تاخیر در تالار وزارت کشور کار خود را آغاز کرد.

او در ابتدا اثر «آتش در آب» را اجرا کرد که با استقبال تماشاگران روبه‌رو بود و در ادامه ضمن خوش‌آمدگویی گفت: «خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا با گروه هنرمندم درخدمت شما هستیم و می‌توانیم برای شما خاطره بسازیم.»

پس از آن اثر «بی‌رحم» را اجرا کرد که با هم‌خوانی تماشاگران همراه بود، همچنین آهنگ شاد «عطر خاطره» را اجرا و انرژی سالن را دوچندان کرد. «نقاب»، «جانانه»، «فصل پریشانی» و «صنم» نیز دیگر قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

این خواننده بخش دوم اجرای خود را با مجموعه قطعات «نبرد رستم و سهراب» ادامه داد و سپس آهنگ‌های «چه تقدیری از این بهتر» و «بی خبر از دل منی» را اجرا کرد. 

این خواننده با نام بردن اعضای گروه خود گفت: «تنظیم‌کننده بسیاری از کارهای من از جمله «رستم و سهراب» و «روسری آبی» مجتبی ابوالقاسم‌پور است که دوست دارم او را جانانه تشویق کنید.»

آهنگ «بر باد رفته» آهنگ بعدی بود که این خواننده انتخاب کرد. او همچنین با اشاره به فیلم «نفس گرم» میهمان ویژه کنسرت خود یعنی مرجانه گلچین را معرفی کرد.

او پس از آن آهنگ‌های «باهار شیراز» و «زیباترین رویا» را اجرا کرد و در از حضور «الهام اخوان» بازیگر فیلم «مرداب» در سالن خبر داد.

«لالایی»، «چه زیبایی»، «به سوی تو»، «خط پایان»، «روسری آبی»، «شب مستی»، «شهر حسود»، «لحظه شیرین» و «وطن» دیگر قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

مریم حیدرزاده(شاعر) و حسین پارسایی (تهیه‌کننده تئاتر «رستم و سهراب») دیگر مهمان‌های این کنسرت بودند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط