شنبه 28 مهر 1403 - 11:57

کد خبر 667913

شنبه 28 مهر 1403 - 10:10:51


طعنه به توخل؛ هدایت انگلیس رویای کسی نیست!


ورزش 3/شان دایش، سرمربی اورتون، معتقد است که هدایت تیم ملی انگلیس کاری چالش برانگیز است و رویای دیگر مربیان نیست.
جستجوی طولانی مدت اتحادیه فوتبال انگلیس برای پیدا کردن سرمربی جدید برای تیم ملی این کشور بالاخره به پایان رسید و آنها هفته گذشته توماس توخل را به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند و او از ابتدای ژانویه سال آینده میلادی کارش را آغاز خواهد کرد.
انتخاب یک مربی آلمانی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی انگلیس حواشی و جنجال بسیاری را به دنبال داشت و باعث شد که بسیاری از ستاره‌های سابق این تیم و همچنین فوتبال دوستان انگلیسی از اینکه یک مربی اهل این کشور برای هدایت این تیم انتخاب نشده ناراحت شوند و انتقادهایی را مطرح کنند.
دایش در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" بیشتر افراد دوست داشتند یک مربی انگلیسی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد اما توخل مشخصا آماری دارد که نشان می‌دهد از پس این کار برخواهد آمد. گرت (ساوت‌گیت) کاری فوق العاده را در این تیم انجام داد اما مربیان خوب دیگری هم هستند که پس از جام جهانی ۱۹۶۶ هدایت این تیم را بر عهده داشتند.
انتخاب یک مربی آلمانی برای دیگر مربیان انگلیسی ناراحت کننده نیست و قرار نیست ما از چنین اتفاقی ناراحت شویم چون هدایت تیم ملی انگلیس رویای بسیاری از مربیان نیست، از جمله من که البته در فهرست نامزدهای نشستن روی نیمکت این تیم هم حضور نداشتم."


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط