شنبه 28 مهر 1403 - 13:11

کد خبر 667987

شنبه 28 مهر 1403 - 10:53:01


مطب غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز پلمب شد


ایرنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: مطب غیرمجاز دندانپزشکی در تبریز پلمب و قاچاقچی پوشاک در بناب ۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال جریمه شد.

صمد حضرتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی اظهار کرد: پرونده مطب غیرمجاز دندانپزشکی توسط کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
وی اظهار کرد: شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز نیز به پرونده ایجاد موسسه غیرمجاز دندانپزشکی رسیدگی و با بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام ایجاد موسسه غیرمجاز را محرز و علاوه بر ضبط ملزومات، حکم پلمب محل را صادر کرد.
حضرتی، ادامه داد: با اعتراض فرد متخلف، پرونده در شعبه تجدیدنظر دوباره رسیدگی شد و حکم اولیه شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز تایید شد.
در نیمه نخست امسال اصناف متخلف در حوزه کالا و خدمات آذربایجان شرقی در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از سه هزار و ۷۰۸ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
این میزان جریمه به دنبال رسیدگی و مختومه شدن پنج هزار و ۷۴۹ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام صادر شده است.
قاچاقچی پوشاک در بناب ۲ برابر ارزش کالای قاچاق جریمه شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به پرونده قاچاق پوشاک و البسه در بناب، گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان، این کالاهای قاچاق را از یک دستگاه خودروی سواری سمند کشف و پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
حضرتی، افزود: شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بناب به پرونده پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال رسیدگی کرد.
وی یادآور شد: شعبه با بررسی پرونده و به دلیل ارایه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
قاچاقچیان کالا در آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۹۴ پرونده قاچاق، به پرداخت پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط