شنبه 28 مهر 1403 - 14:55

کد خبر 668196

شنبه 28 مهر 1403 - 13:08:47


تخصیص ۴ میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی بوشهر


تسنیم/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های لازم در تأمین آب شرب در نقاط مختلف استان گفت: برای حل مشکلات آبرسانی استان بوشهر ۴ میلیارد تومان به طرح‌های آبرسانی دیلم تخصیص یافت.

ابوالحسن عالی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های مهم آبرسانی در نقاط مختلف در حال اجراست، اظهار کرد: در این راستا طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر در حال اجراست که راه‌اندازی آنها تحول مهمی در آبرسانی ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به اجرایی شدن طرح جهاد آبرسانی در روستاها و نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر گفت: این طرح در 194 روستا اجرا شده که پیشرفت قابل توجهی دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح جهاد آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عملیاتی شده است، گفت: در این طرح شبکه آبرسانی در نقاط مختلف بهسازی، نوسازی و مخازن ذخیره آب برای بهبود وضعیت توزیع ایجاد می‌شود.
عالی از بهبود وضعیت آبرسانی در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در سال‌های قبل وضعیت آبرسانی در استان بوشهر در حد بحرانی بود که در سه سال گذشته با انجام طرح‌های مختلف آبرسانی این وضعیت بهبود یافته است.
وی با اشاره به طرح آبرسانی در بندر دیلم اضافه کرد: با بهره‌برداری از  ایستگاه پمپاژ آب ورودی شهر امام حسن(ع) و 4 روستای شهرستان دیلم کیفیت و کمیت تأمین آب این مناطق بهبود یافته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: برای حل مشکلات آبرسانی شهر امام حسن(ع) و روستاهای شهرستان دیلم 4 میلیارد تومان تخصیص یافته است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط