شنبه 28 مهر 1403 - 15:09

کد خبر 668016

شنبه 28 مهر 1403 - 11:11:14


گاز برخی مناطق بویراحمد و دنا قطع می‌شود


ایرنا/ شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: گاز برخی مناطق شهری و روستایی شهرستانهای بویراحمد و دنا امروز شنبه به‌ علت تعمیرات شبکه توزیع و از ساعت ۹ صبح امروز قطع می شود.

در اطلاعیه شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد آمده است: گاز مجموعه روستاهای سادات محمودی شامل دزک ، رودشتی و لهسوار شهرستان دنا امروز شنبه ۲۸ مهر از ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲ ساعت در صورت مساعد بودن هوا قطع شد.
همچنین در اطلاعیه دیگر آمده است: در شهرستان بویراحمد گاز شهرک بلکو ، شهرک امام علی ( ع ) ، شرف آباد ، ابوذر۶ ، بنسنجان ، زیرتل بیست متری پشت گلزار از ساعت ۸ به مدت ۱۲ ساعت در صورت مساعد بودن هوا قطع شده است.
شرکت گاز از ساکنان این مناطق درخواست کرده در طول مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند و ضمن پیش بینی تمهیدات لازم شیر گاز بعد از کنتور خود را بسته نگه دارند و تا وصل مجدد گاز توسط مامورین این شرکت از دستکاری سیستمهای خود خودداری کنند.
بر اساس این اطلاعیه شماره تلفن ۱۹۴ نیز برای هرگونه پرسش در این زمینه در نظر گرفته شده است.
از تعداد ۲۱۷هزار و ۸۷۵ مشترک موجود گاز طبیعی در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۱۴۹هزار و ۷۲۰ مشترک در ۱۷ شهر و تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۳ اشتراک در ۹۲۲ روستا دارای گاز طبیعی‌اند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط