شنبه 28 مهر 1403 - 13:58

کد خبر 668038

شنبه 28 مهر 1403 - 11:24:57


عامل شهادت سرباز وظیفه «علی رئوفیان» دستگیر شد


ایرنا/ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه " علیرضا رئوفیان" که در پاسگاه انتظامی "قلعه بید" زاهدان به شهادت رسیده بود خبر داد.

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی شهادت سرباز وظیفه "علیرضا رئوفیان" توسط اشرار مسلح در پاسگاه انتظامی "قلعه بید" زاهدان دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، عامل اصلی شهادت سرباز وظیفه شهید "علیرضا رئوفیان" را دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عامل شهادت سرباز وظیفه "علیرضا رئوفیان" در تحقیقات اولیه به عضویت در گروهک تروریستی جیش‌الظلم و درگیری مسلحانه منجر به شهادت این شهید والامقام اعتراف کرد.

در مرداد ماه سالجاری سرباز وظیفه شهید" علیرضا رئوفیان" در حین حراست، تامین نظم و امنیت در اثر اصابت گلوله در پاسگاه "قلعه بید" شهرستان زاهدان توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط