شنبه 28 مهر 1403 - 16:04

کد خبر 668055

شنبه 28 مهر 1403 - 11:35:28


۳۳۹ مدرسه در لرستان بهسازی و شاداب سازی شد


ایرنا/ معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال در قالب اجرای طرح شهید عجمیان ۳۳۹ مدرسه در این استان شاداب سازی و بهسازی شد.

پرویز عبدی، معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: امسال در قالب طرح شهید عجمیان با همکاری گروه های جهادی یک هزار و ۹۶۴ کلاس درس در این استان شاداب سازی و بهسازی شده است.
وی با اشاره به موفقیت های ستاد پروژه مهر در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: با وجود ناترازی در بحث ساماندهی نیروی انسانی، آموزش و پرورش استان خوشبختانه هیچ کلاس درسی از استان بدون معلم نبوده است.
معاون آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: با توجه به وضعیت کلی استان کمبود معلم وجود ندارد، اما ناترازی و کمبود نیروی انسانی در برخی شهرستان ها وجود دارد.
عبدی تاکید کرد: در آزمون ماده ۲۸ تلاش شده است که اغلب جذب ها در شهرستان ها و مناطق مورد نیاز انجام شود و بعد از ۲ سال که این آزمون ها برگزار شد، تراز نیروی انسانی در لرستان به وضعیت مطلوبی رسیده است.
وی اضافه کرد: امسال کدهای استخدامی بومی و به شهرستان ها و مناطق مورد نیاز اختصاص داده شد و اگر افراد به منطقه مورد نیاز مراجعه نکنند، قطع رابطه استخدامی خواهد شد.
معاون آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد : این موضوع باعث شد تراز نیروی انسانی در لرستان متعادل شود و هیچ کلاس درس بدون معلمی در استان وجود ندارد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط