شنبه 28 مهر 1403 - 18:02

کد خبر 668458

شنبه 28 مهر 1403 - 15:52:00


قاتل فراری در ساوجبلاغ گرفتار قانون شد


ایسنا/ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری عامل قتل‎ ‎جوان ۳۱ ساله در نزاع دسته ‏جمعی در شهر گلسار با تلاش مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان خبر ‏داد.‏

سرهنگ سیدامین موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: در پی وقوع نزاع دسته جمعی و قتل جوان ۳۱ ساله در یکی از روستاهای گلسار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و مشخص گردید در پی نزاع دسته جمعی در شهر گلسار، جوان ۳۱ ساله‌ای بر اثر اصابت گلوله مستقیم اسلحه شکاری مجروح و سریعا به مراکز درمانی منتقل که بر اثر این حادثه، این جوان پس از یک روز تحت درمان بودن به علت شدت جراحات وارده فوت نموده و عامل قتل نیز از محل متواری شده است.
 
موسوی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در شهرستان کرج  شده و وی در یک عملیات ضربتی توسط تیم ویژه پلیس آگاهی ساوجبلاغ دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط