شنبه 28 مهر 1403 - 20:18

کد خبر 668563

شنبه 28 مهر 1403 - 17:51:09


رئیس بارسلونا رأی تاریخی را گرفت


ورزش 3/گروه‌های مخالف خوان لاپورتا به هدفشان نرسیدند و رئیس بارسلونا توانست موافقت اعضای رسمی برای حساب مالی فصل 24-2023 را بگیرد.
تصویب عملکرد مالی فصل 24-2023 با 452 رأی موافق (71.4 درصد)، 156 رأی مخالف و 25 ممتنع، انجام شد.
خوان لاپورتا توانست بدون مشکلات بزرگ، تأیید اعضای باشگاه را برای بسته شدن عملکرد مالی فصل 24-2023 جلب کند. 452 نماینده به نفع این موضوع رأی دادند (71.4 درصد) و تنها 156 نفر مخالف بودند. این برای رئیس باشگاه یک آرامش بود، زیرا او می‌دانست که این نقطه، دشوارترین بخش مجمع بود. او به خوبی این موضوع را مدیریت کرد و همچنین یک گل خوب به مخالفانش زد که در روزهای اخیر به طرق مختلف از نمایندگان خواسته بودند تا این حساب‌ها را رد کنند و هیئت مدیره را مجبور به بازنگری کنند.
نقطه اختلاف در مورد ضررهایی بود که به دلیل عدم پرداخت‌های شرکت لیبرو و هشدار حسابرس مبنی بر اینکه ممکن است کاهش ارزشی در شرکت بارسا ویژن وجود داشته باشد، ایجاد شده بود. باشگاه با این تفسیر حسابداری اختلاف نظر داشت.

دلیل اینکه باشگاه در ترازنامه خود ضرر نشان می‌داد، عدم پرداخت‌هایی بود که به دلیل فروش 49 درصد از بارسا ویژن ایجاد شده بود. فران اولیوه، خزانه‌دار باشگاه، توضیح داد که چگونه چندین شرکت نتوانسته‌اند پرداخت‌های معوقه خود را انجام دهند.
این مدیر تأکید کرد که می‌توانستند این عدم پرداخت‌ها را به تعویق بیندازند و آنها به عنوان ضرر محسوب نمی‌شدند. بارسا پذیرفت که این پرداخت‌ها انجام نخواهند شد و به دنبال سرمایه‌گذاران دیگری رفت که بخشی از عدم پرداخت‌های لیبرو و نیپا وستژیا را تأمین کردند.
اولیویه گفت: «این یک اقدام شجاعانه بود، ما واقعاً به این شرکت ایمان داریم و تصمیم گرفتیم دیگر پرداخت‌ها را به تعویق نیندازیم، از نو شروع کنیم و به جلو برویم. اگر حسابرس معتقد باشد که ارزش شرکت کاهش یافته، باشگاه درک می‌کند که اینطور نیست زیرا از آرمارتک پولی دریافت کرده که ارزش شرکت را 408 میلیون ارزیابی کرده است.»
 


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط