شنبه 28 مهر 1403 - 16:12

کد خبر 668057

شنبه 28 مهر 1403 - 11:37:59


سه نفر در تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی جان باختند


ایرنا/ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: سه نفر در تصادفات جاده‌ای فرعی و روستایی استان در شبانه‌روز گذشته جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حسین میش مست، رئیس پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: دیروز سه فقره تصادف فوتی در یکی از جاده های روستایی نیشابور، جاده فرعی لطف آباد - درگز و جاده کدکن - اسدآباد در شهرستان تربت حیدریه سه هم استانی را به کام مرگ کشاند.
وی اضافه کرد: همچنین بر اثر وقوع چهار فقره تصادف جرحی در جاده های استان خراسان رضوی هفت نفر مصدوم شدند و علاوه بر این دیروز جمعه ۱۲ فقره تصادف خسارتی نیز روی داده است.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به ترافیک صبحگاهی در اطراف مشهد، ادامه داد: به دلیل فعالیت صبحگاهی کارخانه‌جات و صنایع در مسیر مشهد - چناران و در هر دو باند آزادراه شهید شوشتری ترافیک نیمه سنگین و پرحجم است و در مسیر ورودی مشهد از محدوده پیچ ساغروان به دلیل عملیات راه‌سازی نیز تردد خودروها پرحجم و با کندی حرکت گزارش شده است.
میش مست وضعیت جوی در جاده‌های شهرستان کوهستانی درگز را نیمه ابری اعلام کرد و افزود: پدیده جوی خاصی در سایر راه های استان گزارش نشده و هوا در این مسیرها آفتابی و تردد روان است.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط