شنبه 28 مهر 1403 - 16:50

کد خبر 668118

شنبه 28 مهر 1403 - 13:10:00


شبکه آب دزفول 7450 متر توسعه یافت


ایرنا/ مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: طی ۶ ماه نخست امسال، شبکه آب شهرستان دزفول هفت هزار و ۴۵۰ متر توسعه یافت.

حسین سعادتی فر، مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول اعلام کرد: توسعه شبکه آب دزفول با تلاش و برنامه‌ریزی‌های مستمر واحد بهره‌برداری آب آبفا منطقه دزفول انجام و ۲۷۰ متر اصلاح شبکه اجرا شد.

وی به وجود ۱۶۳ هزار و ۳۳۳ اشتراک آب در شهرستان دزفول اشاره کرد و افزود: یکهزار و ۵۰۶ اشتراک آب طی این مدت واگذار شده که از این تعداد، یکهزار و ۴۳۰ فقره انشعاب آب است.

مدیر آبفا منطقه دزفول به وجود ۴۸ هزار و ۸۵۱ انشعاب فاضلاب در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۳۹۳ فقره انشعاب جدید فاضلاب در شهرستان دزفول طی این مدت نصب شده است.

سعادتی فر اظهارکرد: شبکه فاضلاب دزفول نیز در این مدت ۳۹ متر توسعه یافته و ۴۰ متر اصلاح شبکه فاضلاب در مناطق مختلف انجام شده است.

وی در خصوص انشعابات غیرمجاز نیز بیان کرد: با پیگیری و تلاش‌های ماموران واحد اجرائیات و پلیس آب امور مشترکان آبفا منطقه دزفول، ۴۷۹ فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان دزفول کشف شده که از این تعداد ۳۰۵ مورد مربوط به مناطق روستایی و ۱۷۴ مورد مربوط به مناطق شهری بوده است.

مدیر آبفا منطقه دزفول با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان، خاطرنشان کرد: با پیگیری و تلاش های صورت گرفته از این تعداد انشعاب غیرمجاز، ۲۴۴ فقره تبدیل به انشعاب مجاز شده اند.

سعادتی فر درخصوص تنش آبی در برخی مناطق گفت: روستای حسین کلولی با برخورداری از یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و منطقه مسکن مهر با برخورداری از ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی از سال‌های قبل با مشکل تنش آبی مواجه بودند که با حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، تنش آبی این مناطق به صورت ۱۰۰ درصد برطرف شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط