شنبه 28 مهر 1403 - 16:49

کد خبر 668173

شنبه 28 مهر 1403 - 12:53:37


رفع تصرف ۷ هکتاری از بستر رودخانه قوشه دگرمان میامی


فارس/ رئیس‌کل دادگستری استان سمنان گفت: هفت هکتار از بستر رودخانه قوشه دگرمان واقع در حوزه قضائی شهرستان میامی رفع تصرف شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: در راستای نیل به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه مبنی بر جلوگیری از تصرفات غیرمجاز در اراضی و بستر رودخانه‌ها، میزان هفت هکتار از بستر غیرمجاز رودخانه قوشه دگرمان واقع در حوزه قضائی میامی رفع تصرف شد.

وی افزود: گزارشات متعددی از اهالی منطقه مبنی بر تصرف غیرمجاز در بستر رودخانه قوشه دگرمان واقع در حوزه قضائی میامی دریافت شد که به مسؤولان قضائی این شهرستان دستور داده شد تا ضمن بازدید میدانی و بررسی اوضاع و احوال منطقه، مطالبات مردمی را در این خصوص پیگیری کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در نهایت پس از بازدیدهای میدانی و بررسی‌های به‌عمل‌آمده، عملیات آزادسازی و رفع تعارضات و تجاوز از بستر رودخانه، بازگشایی کامل گلوگاه واقع در ضلع غربی و جلوگیری از کشت مجدد به مساحت هفت هکتار از بستر رودخانه قوشه دگرمان صورت گرفت.

اکبری تأکید کرد: مسؤولان قضائی سراسر استان سمنان مکلف‌ هستند، با هدف احیا و حفظ حقوق عامه از بروز زمینه‌های تزلزل حقوق عمومی جامعه در همه زمینه‌ها، به‌ویژه تضییع منابع طبیعی و محیط زیست جلوگیری کنند و با نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن اجرای امور با متخلفان نیز برخورد لازم را معمول دارند.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط