شنبه 28 مهر 1403 - 17:56

کد خبر 668235

شنبه 28 مهر 1403 - 13:31:09


دورتموند سامر را به مرز انفجار رساند!


ورزش 3/بروسیا دورتموند در یک بازی نزدیک که اصلا در آن خوب کار نکرد توانست سن پائولی را ببرد ولی ماتیاس سامر روی سکوها آرام و قرار نداشت.
دورتموند 2-1 سن پائولی را شکست داد، اما این یک برد شکننده با ارائه بازی نه چندان خوب بود. چیزی که به ویژه مشاور ورزشی باشگاه، ماتیاس سامر، را ناراحت کرد.
سامر در ورزشگاه در کنار لارس ریکن، مدیر عامل، نشسته بود و نمی‌توانست خشم خود را پنهان کند. او با چشمان کاملا باز حرکات عجیبی انجام می‌داد و به سختی می‌توانست بازی دورتموند را تماشا کند. ریکن ولی سعی می‌کرد تنها لبخند بزند.
جای تعجب نیست چون تیم دورتموند به مربیگری نوری شاهین در طول بازی ناامیدانه کار کرد و از نظر هجومی بسیار بی خطر و ضعیف بود. سن پائولی به خوبی ایستادگی کرد و با یک بازی شجاعانه حتی می‌توانست برنده شود.
دقیقه 43 دورتموند به گل رسید. زنبورها پیش بودند اما سن پائولی تسلیم نمی‌شد. پس از 78 دقیقه، اریک اسمیت توپ را از فاصله 25 متری به تور دروازه چسباند، یک گل عالی برای 1:1!
آیا دورتموند پس از شکست مقابل یونیون دوباره امتیاز می‌دهد؟ نه! چرا که سرهو گیراسی آنها را در دقیقه 83 نجات داد ولی این گل نیز چیزی از خشم سامر روی سکوها کم نکرد. او چیزی نمانده بود از عصبانیت منفجر شود.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط