شنبه 28 مهر 1403 - 17:53

کد خبر 668273

شنبه 28 مهر 1403 - 13:52:03


پاری‌سن ژرمن خیال طارمی را از فیکس بودن راحت می‌کند


ورزش 3/پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب مارکوس تورام دارد و تلاشش را برای جذب او به کار خواهد گرفت.
عملکرد درخشان مارکوس تورام در ترکیب اینتر در فصل ۲۵-۲۰۲۴ در رقابت‌های سری آ ایتالیا باعث شده است که توجه بسیاری به او جلب شود که موفق شده است در هفت بازی در این مسابقات هفت گل برای تیمش به ثمر برساند و سه پاس گل هم ارسال کند.
او با این آمار درخشان و خیره‌کننده توانسته است در صدر جدول بهترین گلزنان رقابت‌های سری آ ایتالیا در کنار متئو رتگی که مهاجم نوک آتالانتا است قرار بگیرد و سیمونه اینزاگی که از عملکرد او در ترکیب تیمش بسیار راضی است این بازیکن را در اکثر دیدارها در ترکیب اصلی قرار می‌دهد تا از آمادگی و استعدادش نهایت استفاده را ببرد.
همین درخشش او توجه بسیاری از باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و حالا کالچومرکاتو خبر داده است که پاری سن ژرمن به صورت جدی به او علاقمند شده است و قصد دارد برای به خدمت گرفتنش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده اقدام کند که این خبر خوبی هم برای اینتر خواهد بود.
باشگاه اینتر در حال این بازیکن را به خدمت گرفت که او به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد پس از پایان مهلت قراردادش با بروسیا مونشن گلادباخ به این تیم اضافه شد و فروشش با هر مبلغ سود خالص برای آنها خواهد بود. این در حالی است که پی اس جی آماده است تا بیشتر از ۸۰ میلیون یورو برای جذب او هزینه کند.
این ستاره فرانسوی شخصا هم دوست دارد بازی در پاریس و در ترکیب پی اس جی را تجربه کند اما دوست ندارد فشاری به اینتر برای قبول این پیشنهاد بیاورد و تابع تصمیم مدیران این باشگاه خواهد بود. قرارداد او با اینتر تا تابستان سال ۲۰۲۸ ادامه خواهد داشت.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط