شنبه 28 مهر 1403 - 20:10

کد خبر 668546

شنبه 28 مهر 1403 - 17:32:12


پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی در پی شهادت یحیی السنوار  


ایسنا/ رئیس سازمان انرژی اتمی نوشت: رژیم صهیونیستی با جنایات پی‌درپی، انگیزه امت اسلامی را برای برچیدن بساط تجاوزگری و نسل‌کشی در منطقه، بیش از گذشته استوار ساخته است.

«محمد اسلامی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس و سایر فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
در پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: شهادت عزتمندانه مجاهد رشید جبهه مقاومت، برادر گرامی جناب یحیی السنوار در رویارویی با جبهه کفر و صهیونی، بار دیگر بر حقانیت مبارزان فی سبیل‌الله صحه گذاشت و روح تازه‌ای بر کالبد تنومند جبهه حق‌طلب و ظلم‌ستیز مقاومت اسلامی دمید.
اسلامی با یادآوری اینکه «شهید مظلوم و جان‌برکف السنوار بیش از ۲ دهه از عمر گرانمایه خویش را در اسارت و تحت شکنجه‌های رژیم سفاک صهیونیستی گذراند»، نوشت: او پس از آزادی و به‌ویژه بعد از شهادت مجاهد عزیز شهید «اسماعیل هنیه»، با شهامت و از خودگذشتگی تا آخرین لحظه حیات خود مقابل اشغالگری رژیم جعلی ایستادگی کرد و سرانجام به جمع یاران شهیدش پیوست.
معاون رئیس‌جمهور در ادامه نوشت: رژیم صهیونیستی با جنایات پی‌درپی و با ریختن خون مجاهدانی که تنها برای دفاع از تمامیت حقوق حقه مردم فلسطین قیام کرده‌اند، انگیزه و همت امت اسلامی را برای برچیدن بساط تجاوزگری و نسل‌کشی در منطقه، بیش از گذشته استوار ساخته است و ان‌شاءالله به زودی شاهد شکست این رژیم منفور خواهیم بود.
اسلامی در پایان نوشت: اینجانب شهادت فرمانده شجاع و نقش‌آفرین جبهه مقاومت اسلامی را به ملت مظلوم فلسطین و غزه و نیز به تمامی انسان‌های آزاده جهان تسلیت عرض می‌کنم و از پروردگار متعال برای این شهید معزز، علّو درجات و برای سربازان غیور اسلام در ادامه مسیر، رشادت و پایمردی روزافزون مسالت دارم.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط