شنبه 28 مهر 1403 - 17:02

کد خبر 668418

شنبه 28 مهر 1403 - 15:18:17


دستگیری ۵ نفر از هنجارشکنان و مخلان امنیت در تبریز


ایسنا/ فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۵ نفر هنجارشکن که با قمه کشی و ایجاد راهبندان در فلکه خیام  تبریز موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

سردار علی محمدی،  فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر هنجارشکنی پنج نفر از مخلان نظم و امنیت که با استفاده از قمه و چاقو در فلکه خیام تبریز با ایجاد راهبندان موجب سلب آرامش  و امنیت شده بودند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی در کمترین زمان متهمان را شناسایی کرده و در یک عملیات مقتدرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار محمدی  با بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: هرکس بخواهد امنیت و آرامش جامعه و شهروندان را به مخاطره بیاندازد با برخورد شدید و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.
دستگیری سارق با ۸ فقره سرقت در بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری یک نفر سارق موتورسیکلیت با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد .
سرهنگ رحمان عبدی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموارن با انجام کارهای فنی و تخصصی، موفق شدند یک نفر متهم را شناسایی کنند و با هماهنگی مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به هشت فقره سرقت موتورسیکلیت اقرار کرد.
سرهنگ عبدی افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط