یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 01:06

کد خبر 668677

شنبه 28 مهر 1403 - 20:05:06


محسن رضایی خطاب به نیروهای مقاومت: در صورت رعایت اصول اطلاعاتی، اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند


ایرنا/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مبارزان و مدافعان محور مقاومت توصیه کرد که با رعایت اصول اطلاعات و ضداطلاعات، اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

محسن رضایی روز شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجاهد شهید یحیی سنوار در میدان رزم و با لباس نظامی پس از یکسال نبرد درحالیکه آسمان غزه در تسخیر پهپادها، هواپیماهای تجسسی و ماهواره‌ها بود به شهادت رسید.
وی افزود: به مبارزان و مدافعان محور مقاومت توصیه می‌کنم اصول اطلاعات و ضداطلاعات را رعایت کنند؛ اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

یحیی سنوار، متولد ۱۹۶۲ در اردوگاه خان یونس، مجاهد، مبارز، نویسنده، رمان‌نویس و مترجم فلسطینی طی ۲۲ سال اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی، رمان خار و میخک را به زبان عبری (منتشر شده به سال ۲۰۰۴) رمان شکوه (منتشر شده در سال ۲۰۱۰) را نوشت و پنج کتاب را از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.
وی که فارغ التحصیل دانشگاه اسلامی غزه در رشته مطالعات عربی بود، از سال ۱۹۸۲ (۱۳۶۱ خورشیدی) چند بار توسط رژیم صهیونیستی دستگیر شد، از فرصتی که در زندان داشت برای یادگرفتن زبان عبری، همچنین ترجمه به این زبان و از این زبان و شناخت بیشتر جامعه اسرائیل استفاده کرد.
رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را در جریان بمباران منطقه‌ای در غزه، به شهادت رسانده است.
خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز روز جمعه خبر شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه را تایید کرد.

 
 
  
  


پربیننده ترین


سایر اخبار مرتبط