یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 01:02

کد خبر 668725

شنبه 28 مهر 1403 - 20:52:36


جذب ۱۰۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در استان


مهر/ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر دوم سفر ریاست جمهور با پیگیری‌های انجام گرفته مبلغ یک هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تأمین شده است.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سرشماری عمومی کشاورزی ابلاغیه ریاست جمهور است و باید با تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی بتوانیم این امر مهم را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر جمع‌آوری آمار و تهیه بانک اطلاعاتی دقیق و به درستی انجام شود می‌تواند در تخصیص اعتبارات و… بسیار اثرگذار باشد.

حیدری عنوان کرد: در هفته جاری باید احکام اعضای ستاد استانی و شهرستانی در چهارمحال و بختیاری در زمینه امر آمارگیری صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد سرشماری باید توجیه شوند تا آمار درست و واقعی به دست آید، مسئله مهم دیگر فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی است که باید به خوبی انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان به لحاظ جذب اعتبارات سفر ریاست جمهور در رتبه اول کشور قرار دارد و جذب این اعتبارات باعث شد تا اکثر پروژه‌های عمرانی فعال شوند.

حیدری بیان کرد: برای پروژه‌هایی که در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی شد یا ماده ۲۳ اخذ و یا اعتبار مورد نیاز آن به صورت صد درصد تأمین شد.

وی تاکید کرد: برای تکمیل سد بی دکان که منجر به تأمین آب ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه می‌شود یک قرارداد به مبلغ ۳ همت با قرارگاه امام حسن (ع) منعقد شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سفر دوم سفر ریاست جمهور با پیگیری‌های انجام گرفته مبلغ یک هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تأمین شده است و این مبلغ به پروژه‌های بهداشتی، درمانی، ورزشی، نوسازی مدارس، فرهنگی و… پرداخت می‌شود.

حیدری یادآور شد: لذا مدیرانی که پروژه‌های آنان در قالب این اعتبارات گنجانده شده است باید سریعاً برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط