یک‌شنبه 29 مهر 1403 - 00:50

کد خبر 668836

شنبه 28 مهر 1403 - 22:54:37


دو هزار و ۷۰۰ لینک مجرمانه در قم شناسایی شده است


مهر/ فرمانده انتظامی استان قم از شناسایی دو هزار و ۷۰۰ لینک مجرمانه و تشکیل ۷۵۰ پرونده وقوع جرم در فضای مجازی خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: پلیس فتای استان قم همواره هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمن و برهم زدن امنیت مجازی عمل کرده است‌.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: پلیس فتای استان قم از نیروی انسانی جوان و متخصص دارا است که برای کنترل جرایم نیز اقداماتی خوبی را انجام داده‌اند.

وی ابراز کرد: پلیس فتای استان قم در ایام انتخابات فعالیت‌های خود را به صورت ویژه‌تری ادامه داد و در رصد و شناسایی مجرمان موفق بوده است.

سردار میرحیدری تصریح کرد: پلیس فتای استان قم همواره در شناسایی عناصر خود باخته و عوامل استکبار موفق بوده و در برابر جلوگیری از هک و ایجاد امنیت سایبری اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: آمار جرایم باندهای سرقت کلاهبردار، فیشینگ و رمز ارز و پرونده‌های تشکیل شده و کشفیات این راستا ۳ درصد کاهش یافته است.

سردار میرحیدری گفت: طی شش ماه نخست سال جاری ۷۵۰ پرونده وقوع جرم در فضای مجازی و دو هزار و ۷۰۰ لینک مجرمانه شناسایی و برخورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فتای استان قم سعی دارد تا آموزشاتی را ضمن افزایش اطلاعات عمومی مردم برگزار کند و این عوامل در شش ماه نخست ۳ میلیون بازدید از شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط