جمعه 30 شهریور 1403 - 10:35

کد خبر 67433

چهارشنبه 03 خرداد 1402 - 14:52:00


هوای قزوین تا جمعه بارانی است


ایسنا/ کارشناس هواشناسی قزوین گفت: از فردا بعدازظهر تا اواخر وقت جمعه یک سامانه بارشی از منطقه عبور می‌کند که در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای با احتمال تگرگ را به همراه خواهد داشت.

ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اظهار کرد: برای امروز چهارشنبه، سوم خرداد در ساعات بعدازظهر گذر امواج تراز میانی جو را از سطح منطقه داریم که موجب افزایش ابر شده و در پاره‌ای از مناطق بارش‌های رگباری، رعدوبرق و وزش باد را به همراه دارد.
وی ادامه داد: از فردا بعدازظهر تا اواخر وقت جمعه پنجم خردادماه، یک سامانه بارشی از منطقه عبور می‌کند که در برخی ساعات بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای با احتمال تگرگ را به همراه خواهد داشت.
این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: با توجه به خاصیت فصل بهار و تشکیل ابرهای همرفتی، ناپایداری‌ها به‌صورت محلی ممکن است از شدت بیشتری برخوردار باشند.
وی بیان کرد: به لحاظ دمایی تا اواخر هفته روند افزایش نسبی دما را پیش‌رو داریم.
مشاطان تأکید کرد: کمینه دمای استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به صبح امروز در آوج با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه دما نیز مربوط به روز گذشته در رازمیان با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: نوسانات دمای قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۵ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.


پربیننده ترین

آخرین اخبار


سایر اخبار مرتبط